вторник, 27 април 2010 г.

Толкова много ли искам от живота?

Всеки се е сблъсквал с въпросът: "Какво искам от живота?"

Напоследък си го задавам често, провокирано от една или друга случка в житова ми.
Отговите са изпъстрени със съмнението дали това, което искам е възможно и дали може да бъде постигнато в един 'кратък' човешки живот.

Искам жена, която да ме обича, да е нежна и внимателна с мен :) да може да ме глези и отпуска.
Искам жена, която да ме възбужда, да е страстна и огнена, да знае какво иска и как да го получи. Да иска мен :)
Искам жена, която да има нужда от мен, да съм нейна опора, нейният най-добър приятел.

Толкова много ли искам ?

Искам жена, която да обичам, да нямам съмнения в това, да не се изяждам вътрешно от въпроси като : "Заслужава ли всичко, което правя за нея?", "Глупак ли съм като и вярвам толкова много?", "Истина ли е това, което прави и казва, спрямо мен ?"

Толкова много ли искам ?

Може и да искам много, но нужно ли е да се задоволявам с по-малко ? Защо трябва да спирам да мечтая и да се стремя към нещо, само защото повечето хора биха ме сметнали за луд или глупак, а може би и двете :)

Исками се да вярвам в максимата, че "Човек е толкова голям, колкото големи са мечтите му" и да го допълним с "колкото са големи целите му".

Няма да спра да вярвам, да искам и да търся, ако спра, значи съм спрял да бъда себе си ....

А може би някой ден, ще я срещна или поне успешно, ще се залъжа, че съм я срещнал.
В крайна сметка дали ще има разлика кое от двете се е случило ?

Незнам, времето ще покаже.

2 коментара:

  1. Защо смяташ, че си странен, само защото искаш това, което всеки иска, това, което ти се полага? Пиши по-често и коментирай, за да има с кой да комуникираш.

    ОтговорИзтриване
  2. Lana извинявам, се че чак сега ти отговярям на коментара, но честно да си призная не очаквах, че някой извън няколко близки приятели и познати ще се заинтересува от писанията ми :)

    А иначе все не ми оставаше време да пиша, но смятам да почна да отделям поне по-малко защото ми действа успокояващо.

    Поздрави

    ОтговорИзтриване